Limitált szériás Lamborghinit építeni nem olcsó mulatság, de Kirgizisztánban úgy voltak vele, hogy egy csöves Sesto Elementót még egy városszéli garázsban is össze tudnak dobni. Hát…

A ’82-es Volvo alapjaira épített szupersportautó-utánzatnak nagyjából annyi köze van a mindössze húsz példányban gyártott eredeti Sestóhoz, mint a kínai piacon árult Gicci táskának a milánói divathéthez, és ha ez nem lenne elég, az egészet sikerült még nevetségesebbé tenni a BMW X5-ről származó, az autó méreteihez sehogy sem illeszkedő kerekekkel.

A kocsi egyébként pontosan 570 lóerővel tud kevesebbet, mint az olasz verzió, vagyis az 5,2 literes V10-es helyett a semmi hajtja, mozgatni pedig csak trailerrel lehet. A kirgiz Sesto így tulajdonképpen nem több egy életnagyságú modellnél, annak viszont eléggé elnagyolt – szerintünk a három hónapnyi ráfordított munkaidő alatt egy profi makettező ennél lényegesen élethűbb modellt is össze tudott volna rakni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés