Elvileg érezheted.

A Coca-Colának van feladata:

A Coca-Cola Magyarország legújabb intézkedése, hogy tizenhárom százalékkal csökkentette az alumínium italdobozok tömegét, és négy százalékkal a PET palackokét. Az itthon gyártott és tizenkilenc országban forgalmazott dobozos üdítőitalok csomagolásához a cég 2020-tól éves szinten közel százhetven tonnával kevesebb alumíniumot használ fel, jelentősen csökkentve a gyártás és a szállítás során fellépő környezeti terhelést, ezáltal pedig a vállalat teljes ökológiai lábnyomát is. A vállalat még tavaly megkezdte a kiszállítás során alkalmazott raklapfólia felhasználásának kiváltását is, idén már negyvenhárom tonnával kevesebbet használnak fel.

Az aludobozok tömegcsökkentése és a raklapfólia felhasználás mérséklése együttesen azt jelenti, hogy a kiszállított mennyiség tömege éves szinten több mint kétszáztíz tonnával csökken. Mivel a csomagolás kevesebb anyagot tartalmaz, ezáltal jóval könnyebb, ezért a szállítás is kisebb erőforrást, energiát igényel.

Várhatóan 2021-ben kartonpapír-alapúra cserélik majd a magyar piacon a négy-, illetve hatdobozos kiszerelések műanyag csomagolását innovatív cserélni,

a globális cél pedig, hogy a Coca-Cola 2030-ra ugyanannyi műanyag palackot és aludobozt gyűjtsön vissza, mint amennyit értékesít.

Ez is érdekelhet:

100 millió fát ültetnek öt év alatt világcégek

Konkrét környezetvédelmi lépések sorát ígérik.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Chloéval csápolnánk végig a Kylie Minogue-koncertet a Szigeten

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés