Az olasz istálló gyakorlatilag fel is adta erre az időszakra.

A Ferrari utoljára 2007-ben tudott világbajnok pilótát adni a sportágnak Kimi Räikkönen személyében, míg a konstruktőrök között 2008-ban ért legutóbb a csúcsra. Azóta a Red Bullnak volt egy sikerkorszaka a kiváló aerodinamikai képességeinek köszönhetően, illetve a hibridéra 2014-es bevezetése óta a Mercedes megfoghatatlan.

A nagy múltú istálló pedig olybá tűnik, idén sem fog a csúcsra érni, 2020-as autója ugyanis annyira gyenge, hogy a középmezőnybe csúszott vissza, és az sem valószínű, hogy jövőre a top háromban találja magát, hiszen a koronavírus-járvány miatt egy évvel eltolták az eredetileg 2021-re szánt nagy szabályváltoztatások bevezetését, vagyis a következő szezonban is a jelenlegi konstrukcióval fognak versenyezni a csapatok.

A Ferrari elnöke, John Elkann a Gazzetta dello Sportnak el is mondta, hogy 2022 előtt nem számítanak sem komolyabb javulásra, sem pedig győzelemre:

Jelentős változások álltak be a Ferrarinál:

(Forrás, fotó: formula1.com)

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.