A név után a dizáj sem marad.

Mintegy két héttel a szezonnyitó előtt a Ferrari vélhetően elővigyázatosságból Scuderia Ferrari Mission Winnow-ról visszaváltoztatta a nevét Scuderia Ferrarira, és most ugyanazon okok miatt* az autófestése is megváltozik az Ausztrál Nagydíjra.

*A "Mission Winnow" az olasz istálló főszponzorának, a dohányipari óriás Philip Morrisnak a füstmentes technológiák népszerűsítését szolgáló projektje, ám a megjelenés mögött sokan trükközést sejtenek, mondván a Ferrari rejtett formába próbálja meg reklámozni a közismert dohányterméket.

Ausztrália, pontosabban az ausztrál hatóságok például nyomozást is indított az olasz csapattal szemben, és az Európai Unió is aggodalmát fejezte ki az üggyel kapcsolatban.

Azt még nem tudni, milyen lesz az SF90 új megjelenése, de abból kiindulva, hogy a maranellóiak teljes személyzetének csapatruházatáról, a versenyzők overaljáról és sisakjáról, valamint a berendezésekről is lekerülnek a Mission Winnow-feliratok és logók, minden bizonnyal a 2019-es autójuk is lecsupaszodik.

Továbbá azt sem tudni még, hogy ez csak azokra a futamokra szól-e, amelyeknél tiltott a dohánytermékek reklámozása – Bahreinben és Kínában például engedélyezett –, vagy a teljes szezonra.

Van, aki szerint egészen biztosan nem fog fájni az új dizájn:

(Forrás / fotó: motorsport.com /Scuderia Ferrari)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon