Európában teljesen ismeretlen a Toyota hátsókerék-hajtású középkategóriás autója, a Mark X, amiből most a gyári sportrészleg épített egy izgalmas változatot. A limitált példányszámú GRMN kivitelt felénk is szívesen látnánk.

Japánban sokkal szélesebb a Toyota kínálata, mint a világ más tájain, ott jól megfér egymás mellett az elsőkerék-hajtású Camry és a hasonló méretű, de hátsókerék-hajtású Mark X. A számunkra ismeretlen szedánból most a Gazoo Racing részleg faragott egy olyan kivitelt, ami a sportlimuzinok klasszikus receptje szerint épült.

A Mark X-nek csak ez a változata kap manuális váltót, a többinél meg kell elégedni az automatával. A sportváltozatot 19 colos kerekek, mutatós karosszéria-kiegészítők és ültetett futómű teszik teljessé, az egyszerűen berendezett utastérben karcsú sportkormányt, karbon betéteket és integrált fejtámaszos kagylóüléseket találunk.

A Mark X kizárólag jobbkormányos változatban épül, és esély sincs arra, hogy a 350 példányra limitált széria valaha eljut Európába. Ide hamarosan az új Corolla és Camry érkezik, és csak remélni tudjuk, hogy a GRMN műhelyében a Yaris után számunkra is kifőznek valami izgalmasat.

Idén jön az új Camry, nézd meg, milyen lesz:

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon