Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A genfi autószalon elmaradása miatt nem tudták megnézni egymás újdonságait a Koenigsegg és a Polestar első emberei, ezért szerveztek egy találkozót, ahol megnézték, mit tud a másik.

A nemzetközi autószalonok, mint amilyen a genfi is, nem csak arra jók, hogy a közönség láthassa a legújabb modelleket, de az autógyártók is itt szokták megnézni egymás alkotásait. Idén a kiállítás elmaradt, ezért két svéd gyártó, a Koenigsegg és a Polestar szervezett egy találkozót, ahol megbeszélték a világ nagy dolgait.

A Volvóból kiszakadt Polestar részéről Thomas Ingenlath vezérigazgató és Maximilian Missoni vezető formatervező jött el, a másik márkát az alapító Christian von Koenigsegg és a Meshuggah-pólós fődizájner Sasha Selipanov képviselte, és érdekes látni, hogy a két prototípus mennyire hasonló koncepció mentén készült.

A Gemera a Koenigsegg első négyüléses autója, amit három, összesen 1100 lóerős elektromotor és egy 600 lóerős benzinmotor hajt, és hamarosan gyártásba kerülhet. Itt olvashatsz róla többet:

A Polestar újdonsága még távolabb van a sorozatgyártástól, a szintén négyüléses, tisztán elektromos hajtású Precept inkább azt mutatja meg, hová tart a márka jövője. Itt nézheted meg:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.