A Defender és a G-osztály már elkészült hatkerekű változatban, és ha egyszer a Mercedes-Benz platós terepjárót gyárt, akkor az X-osztály sem kerülheti el a sorsát. A profi átépítéseiről ismert lengyel Carlex Design készíti el a prototípust.
Egy brutális külsejű terepjárónál csak annak a hatkerekű változata lehet még lehengerlőbb. Tudják ezt a Mercedesnél, ahol a kifutó G-osztályból nemcsak nagykerekű, hanem 6x6-os változatot is építettek. A platós terepjáró X-osztályból gyárilag még nincs hatkerekű, és valószínűleg nem is lesz, de ezt a hiányt orvosolja a lengyel Carlex Design műhelye, ahol a jachtszerűtől a mocsárjáróig számtalan változatban átalakították már az X-osztályt.
A legújabb változat a hatkerekű lesz, ami egyelőre még csak a tervezőasztalon létezik, de 2019-ben már az utakon láthatjuk az első példányokat belőle.