Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A három sportkompakt látszólag egyforma képességű, de azt már az elején leszögezik, hogy a Civic Type R-nek illik megnyernie a versenyt, mert 320 lóerejével nemcsak a legerősebb, de mintegy 50 kilogrammal könnyebb is a másik kettőnél. Igaz, a gyári gyorsulási adata nulláról százra éppúgy 5,8 másodperc, mint a 280 lóerős Renault Megane RS-nek, míg a Hyundai i30 N ugyan csak 275 lóerős és 6,1 másodperc alatt van százon, de rajtautomatával is felszerelték, ami ügyesebbé teheti a többieknél.

Lehet, hogy sejted az eredményt, mégis érdemes megnézni, mire jutott egymás ellen a három sportkompakt a kifutópályán:

Ez is érdekelhet:

Versenyautó rendszámmal - Honda Civic Type R-teszt - Roadster

Kicsit viccesen néz ki, pedig komolyabb nem is lehetne. Elvileg lehet vele iskolába vinni a gyereket és elmenni bevásárolni is, akkor viszont az öröm mellé szenvedés is jár. De ha egyszer kiszabadul... Egyetlen mentség van arra, ha egy autó így néz ki.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.