A papírforma szerint alakult a legújabb sportkompaktok gyorsulási versenye
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Ha egyszerre több hasonló képességű új modell jelenik meg a piacon, akkor az autós újságokban rendszerint egymásnak eresztik őket. Pontosan ez történt a Top Gear magazin tesztjén a Honda Civic Type R-rel, a Hyundai i30 N-nel és a Renault Megane RS-sel.

A három sportkompakt látszólag egyforma képességű, de azt már az elején leszögezik, hogy a Civic Type R-nek illik megnyernie a versenyt, mert 320 lóerejével nemcsak a legerősebb, de mintegy 50 kilogrammal könnyebb is a másik kettőnél. Igaz, a gyári gyorsulási adata nulláról százra éppúgy 5,8 másodperc, mint a 280 lóerős Renault Megane RS-nek, míg a Hyundai i30 N ugyan csak 275 lóerős és 6,1 másodperc alatt van százon, de rajtautomatával is felszerelték, ami ügyesebbé teheti a többieknél.

Lehet, hogy sejted az eredményt, mégis érdemes megnézni, mire jutott egymás ellen a három sportkompakt a kifutópályán:

Ez is érdekelhet:

Versenyautó rendszámmal - Honda Civic Type R-teszt - Roadster

Kicsit viccesen néz ki, pedig komolyabb nem is lehetne. Elvileg lehet vele iskolába vinni a gyereket és elmenni bevásárolni is, akkor viszont az öröm mellé szenvedés is jár. De ha egyszer kiszabadul... Egyetlen mentség van arra, ha egy autó így néz ki.

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.