Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A Red Bull nem hagyta ki a kínálkozó lehetőséget, és rúgott még egyet a Renault-n.

A Ferrari mellett a Renault is a poklokat járta meg a Bahreini Nagydíjon, Nico Hülkenberg és Daniel Ricciardo gyakorlatilag egyszerre estek ki négy körrel a vége előtt, ráadásul mindketten pontszerző helyről, így a francia istálló két futam után kifejezetten szerény teljesítményt tud felmutatni: két futam, három kiesés, mindössze hat pont.

Pedig a Renault a tél során még nagyon felvágott azzal, hogy soha annyit nem fejlődött még, mint a legutóbbi tél során, de az már látszik, hogy nem a megbízhatóság terén. A csapatot irányító Cyril Abiteboul pedig nyilván dühös és csalódott:

„Egy nagyon intenzív tél után ez egy nagyon rossz a szezonkezdet eddig. Ahogy a melbourne-i, úgy a bahreini időmérőnket is jelentősen hátráltatták az apróbb elektronikai hibák, amelyek ráadásul mindkét autót érintették. Ezután a versenyen mindekettő hirtelen leállt közel a célhoz.

Ezek olyan problémák voltak, amelyekkel már korábban találkoztunk, de most nem tudtuk orvosolni. Ezek a problémák egyre frusztrálóbbak és elfogadhatatlanok. Mindkét autónk versenyképes volt rövid és hosszú távon is. Reagálnunk kell, és a megbízhatóságra helyeznünk a hangsúlyt.”

És persze az idén már Honda-motoros Red Bull, pontosan Chris Horner csapatfőnök nem hagyhatta ki, hogy ne szóljon be a korábbi motorbeszállítójának. Igazából ebben semmi fura nincs, a két fél nem éppen szép válást hozott össze, az adok-kapok pedig azóta is tart:

Bahreinben az utolsó körökre bejött a Safety Car a Renault-autók kiesése miatt, így az SC vezette fel a mezőnyt a leintésnél, ez pedig azt is jelentette, hogy a negyedik helyen autózó Max Verstappen nem tudta megelőzni a motorhibával küszködő Charles Leclerc-t.

(Fotó: Getty Images)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.