Mélygarázsokban biztosan nem fogunk találkozni vele.
Az autók különböző aerodinamikai elemeinek célja nem a majomkodás, hanem a leszorítóerő növelése, ami nemcsak a versenypályán, a mindennapi közlekedésben is fontos. Persze vannak fokozatok, valahol a vasalódeszka méreténél van az a határ, ahonnan felfelé már inkább nevetségesség van, nem haszon. Ám ha valaki rekordot akar dönteni…
Nem lennénk Honda Accord annak a srácnak a tulajdonában, aki legutóbb furcsa bigfootot készített belőle:
…most pedig úgy döntött, a bordó szedán lesz a legalkalmasabb arra a célra is, hogy akkora hátsó szárnyat szereljen rá, ami kis híján képes rövidre zárni a troli felsővezetékét. Több tippünk is van, mi történhet vele nagy sebességnél – lerepül az egész cucc, vagy bizonytalanabbá teszi a kocsi futását –, ez viszont nem derül ki, csak az, hogyan került a csomagtartóra a szerkezet, és hogy micsoda örömöt okozhat egy ekkora baromság is.
Ez is érdekelhet: