Az Audi az A4 modellfrissítésével együtt a sportos S4-et is megújította, és meglepetésre turbódízel motort tett bele. A már gyárilag is elég fürge szedánt most az Abt dolgozta tovább.

A károsanyag-kibocsátási normák szigorodásával azt gondolnád, hogy a hagyományos sportmodelleknek befellegzett, de az Audi megtalálta a megoldást, hogyan teheti még tisztábbá a turbódízel motorjait, és azt szereli az S-modellekbe. A gyárilag is elég erős S4-et most az Abt műhelyében tették még gyorsabbá.

Az S4 motorházfedele alá a V6-os 3.0 TDI kerül, ami szériában 347 lóerőre és 700 Nm nyomaték leadására képes.

Az Abt által tuningolt változat még ennél is izmosabb, a teljesítménye 384 lóerő, a maximum nyomaték 760 Nm,

amivel már a komolyabb sportmodellek mellé is oda lehet állítani. 0-ról 100 km/órára 4,9 helyett 4,7 másodperc alatt gyorsul.

A 20 colos könnyűfém kerekekről, a jelentős ültetésről és az egyedi hűtőmaszkjáról azonnal felismered az Abt által tuningolt S4-et. Ha pedig valami erősebbre fáj a fogad, akkor ott az RS4 Avant, ami még mindig benzines:

Ez is érdekelhet:

Vezettük az S6-os Audit, a dízelt. Nem sikerült belekötni

Lehetne fintorogni, hogy miért gázolajjal megy, de nem lehet. Bónusz: a 300 lóerős Q2-es Audi, benzinmotorral.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés