A Giulia után máris itt az Alfa Romeo következő nagy dobása, a márka első szabadidő-terepjárója, a Stelvio, ami a vártnál valamivel hamarabb, máris megérkezett a budapesti és budaörsi kereskedésekbe.

Az új Giulia lenyűgöző látványt nyújt, és vezetni sem utolsó, ezért sokat várhatsz az Alfa Romeo első szabadidő-autójától is. Az Audi Q5, a BMW X3, a Mercedes GLC, a Lexus NX, a Jaguar F-Pace, a Volvo XC60, a Porsche Macan és a Maserati Levante után még egy prémiummárka hozott sportos crossovert a piacra, és az új Stelviót már meg is nézheted magadnak.

Budaörsön, az Olasz Autók Házában egy szürke, míg az Alfa Romeo Kelet-Pestnél egy fekete példány vár rád, de a legjobban az a vörös Stelvio néz ki, amit a Pappas Auto újonnan nyílt szalonjában láthatsz a Kárpát utcában.

Ezek a legjobban felszerelt First Edition modellek, amelyeknél szériatartozék a 20 colos könnyűfém kerék és a bixenon fényszóró, valamint a 8,8 colos képernyőjű navigációs rendszer.

Ez a kiadás csak 2 literes, 280 lóerős turbós benzinmotorral kapható, amihez nyolcfokozatú automata sebességváltó és Q4 összkerékhajtás tartozik. Így a Stelvio már 5,7 másodperc alatt gyorsul százra és 230 km/óra a végsebessége.

A First Edition kivitelért 16 690 000 forintot kérnek, de Stelviót már olcsóbban is kaphatsz. A 18 colos kerékkel szerelt Super modell a 280 lóerős benzinessel éppen 14 millióba kerül, a 210 lóerős 2,2 literes dízellel, szintén összkerékhajtással és automata váltóval pedig 400 ezerrel még ennél is olcsóbb.

Később még ez alá is bekúszik a Stelvio ára, amikor megérkezik a 150 lóerős, hátsókerék-hajtású változata, de addig is megnézheted magadnak, hogyan tetszik egy Alfa-terepjáró a valóságban.

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tömény elegancia ez az 1991-es Honda Legend Coupe

További cikkeink a témában