Ahhoz képest, hogy szinte tökéletesen ugyanazt a dizájnt húzzák rá minden karosszériaformára, függetlenül az ajtók számától, hossztól és mindentől, nagyon szép Audik születnek. Csak kell hozzá egy kis bizalom, hogy az ember elhiggye, tényleg egy új modell.

Mi elhisszük, mert alaposan megnéztük, és tényleg kicsit másmilyen az orra, a fényszórói, a hűtőmaszk, kontúrosabbak az élek – de minden tiszteletünk azé, aki ezt messziről megállapítja. Pedig nem modellfrissítésről van szó, új a padlólemez, majdnem öt centivel nőtt a hossz, új a futómű, a légellenállás pedig parádés, 0,25 lett.

Belül egyértelmű a helyzet, ha a feláras Virtual Cockpit is van az autóban, ami ezt jelenti, ott a kormány mögött:

Két benzinessel (kétliteres turbó TFSI, 190 és 250 lóerővel) és három dízellel (190, 218, 286 lóerő) indul a forgalmazás ősszel, a csúcsváltozat továbbra is az S5-ös, a háromliteres biturbó benzines 354 lóerős, quattro, 4,7 másodperc alatt ér százra, és a laborban 7,3 litert fogyaszt átlagosan.

(Forrás: Audi)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában