A virtuális világban sokkal könnyebb olyan elképesztő szuperautókat alkotni, mint amilyenek a Playstationre kiadott Gran Turismóban szereplő prototípusok. Az Audi azonban most életnagyságban is megépítette, és igazi versenypályákon fogja hajtani a sajátját.

A Gran Turismo az egyik legnépszerűbb autós játék a Playstationön, és a bevezetésének a 15-ödik évfordulójára több autógyártó is látványos prototípust tervezett hozzá. A koncepciók közül később néhányat megépítettek a valóságban, életnagyságban is, de az Audi az első, amelyik teljesen működőképessé varázsolta a versenyautóját. Most megmutatták, hogyan néz ki az életben az e-tron Vision Gran Turismo.

Lehengerlő megjelenésű versenygépről van szó, kupés arányokkal, izmos idomokkal és az elmaradhatatlan hatalmas légterelő szárnnyal, mintha csak a jövő pályaautóját látnánk magunk előtt.

amivel egy észak-amerikai versenysorozatban olyan legendás pilóták indultak, mint Hans-Joachim Stuck és Walter Röhrl.

Még ennél is erősebb az e-tron Vision Gran Turismo, ami teljesen elektromos hajtású. Az első kerekeket egy, a hátsókat két, egyenként 200 kilowattos elektromotor hajtja,

Mivel a szuperkönnyű versenyautó mindössze 1450 kilogrammot nyom, ezért szédületesen gyorsul, 2,5 másodperc alatt éri el a százat, az 50-50 százalékos súlyelosztással a vezethetősége is kiváló.

Ki is fogják próbálni a világ több versenypályáján, az e-tron Vision Gran Turismo ugyanis élménytaxiként szolgál majd a legjelentősebb elektromos versenyszéria, a Formula E európai futamain, és több más eseményen. A szerencséseket a korábbi DTM-pilóta Rahel Frey és a Le Mans-i győztes Dindo Capello autóztatja majd vele, és az első képeket látva mi is nagyon szeretnénk az utasok közé tartozni.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon