Az Audi csúnyán ellopta a showt a BMW ősszel érkező hibrid sportkocsija, az i8 elől, pedig csak annyit csináltak, hogy lézeres fényszórókat szereltek a limitált szériás R8-ba.
A nyáron bemutatkozó limitált szériás Audi R8 LMX csúnyán belerondított a BMW hibrid sportkocsijának diadalmenetébe, és ehhez semmi másra nem volt szükség, mint hogy a száz darabban készülő autó megkapja az eddig csak az Audi LeMans-i versenyautójában és a Quattro-tanulmányban látott lézeres technológiát.
Valahol persze meg tudjuk érteni, hogy az Audi lenyúlta az első táncot a vőlegény elől, hiszen a technológia annyira menő, hogy szinte kötelező belőle presztízskérdést csinálni: a lézerek 60 km/h-nál automatikusan kapcsolnak be, és mintegy 500 méteren világítják meg az utat a kocsi előtt, amire szükség is lesz, hiszen az 570 lóerősre húzott V10-es motornak köszönhetően az R8 LMX elhanyagolhatóan rövid idő alatt teszi meg ezt a távolságot. Az Audinál mindenre gondoltak, így a kocsi kapott néhány extra kamerát is, amelyek automatikusan elveszik a fényt, még mielőtt a lézerek kiégetnék a szemből érkező autósok retináját.
Az LMX egyébként nem csak a legerősebb, de 3,4 másodperces gyorsulásával és 320 km/h-s végsebességével a valaha készült leggyorsabb Audi R8 is lesz. Külsőleg mondjuk pont ugyanúgy néz ki, mint bármelyik másik R8, de ez az alapból gyönyörű formaterv miatt ebben az esetben bocsánatos bűnnek számít.