A cégautók és a családi autók közt is erős pozíciói vannak a Fordnak, a Mondeo pedig mostantól még érdekesebb lehet ezeknek a vevőknek. A friss külsőnél és új extráknál is fontosabb, hogy a hibrid hajtás már a kombihoz is elérhető.

Jól sikerült a jelenlegi Mondeo formája, ezért a Fordnál nem sokat gondolkodtak az átalakításán. A legutóbbi ráncfelvarrás során finoman átrajzolt nappali menetfényt és hátsó lámpát kapott a típus, újak a lökhárítók és a hűtőmaszk is. Az utóbbi más mintájú lehet attól függően, hogy a jól felszerelt Titanium, az elegáns Vignale vagy a sportos ST-Line kivitelről van szó.

A kétliteres, négyhengeres, Atkinson-ciklus szerint működő benzinmotor és elektromotor kombinált teljesítménye 187 lóerő, az átlagos fogyasztás kombiként csak két decivel több, 4,4 liter száz kilométeren.

A lépcsőshátú hibrid nagy hátránya volt, hogy az akkumulátor jelentős helyet foglalt el a csomagtartóból. A kombinál már ügyesebben oldották meg az 1,4 kilowattórás telep elhelyezését,

A Ford szerint az új kombi megjelenésével a hibrid változat a Mondeo keresletének felét teszi majd ki.

A kínálat másik újdonsága a többi Fordból már ismert kétliteres EcoBlue dízelmotor,

ami 150 és 190 lóerővel érhető el, akár nyolcfokozatú automata váltóval is. Szintén újdonság, hogy az utóbbi karja egy forgókapcsolónak adta át a helyét, mint a Focusban, a Mondeo pedig továbbra is kapható lesz az 1,5 literes, 165 lóerős EcoBoost benzinmotorral.

amiből nem hiányzik az Android Auto és az Apple CarPlay. Az extrák közt újdonság, hogy a távolságtartó tempomat dugóban araszoló asszisztenssel bővült, és képes átvenni a felismert közlekedési táblán látható sebességkorlátozást.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon