A limuzin után kombiként is itt az új 5-ös BMW. A Touring a sok csomagot szállítóknak kedvez azzal, hogy a raktér mérete és a terhelhetősége is nagyobb lett, miközben ugyanolyan jó vezetni, mint a lépcsőshátút.

Az előző generációkhoz hasonlóan az új 5-ös sorozatból is elkészült a kombi, itt vannak az első képek róla. A Touring esetében a csomagtér mérete a legfontosabb adat, ami tíz literrel nőtt az elődjéhez képest, alapesetben 570 literes. Ha bővíteni kell, akkor a hátsó támlák gombnyomásra, elektromosan dönthetők előre, és 1700 literesre bővül a raktér.

Praktikus is az 5-ös Touring. A támla három részre osztott, hogy a középső, keskenyebb rész lehajtásával síléceket is magaddal vihetsz, miközben négyen ültök bent. A támlát pedig meredekebb szögbe is lehet állítani, hogy még mindig ne kelljen otthon hagyni a hátsó utasokat, de nagyobb dobozokat is magaddal vihess.

A hátsó szélvédő külön is felnyitható, mint minden BMW kombin, már évtizedek óta. Az új 5-ösön azonban szintszabályzós a hátsó futómű, így még nagyon megpakolva sem fog úgy leülni, mint a kivénhedt zöldséges kombik. Pakolni pedig nagyon is lehet bele, a terhelhetőséget az elődhöz képest egy mázsával 730 kilogrammra növelték.

A kombit vezetni ugyanolyan jó lesz, mint a limuzint, és a puttony miatt hangosabb sem lesz, ami a fokozott zajszigetelésnek köszönhető. A motorkínálat kezdetben négytagú: az 530i kétliteres, négyhengeres, 252 lóerős, az 540i pedig háromezres, hathengeres, 340 lóerős, míg az 520d kétliterese 190 lóerőre, az 530d hathengerese pedig 265 lóerőre képes. A legkisebb dízel kivételével széria a nyolcfokozatú automata, és a nagyobb motorokhoz összkerékhajtás is elérhető.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

Kényelmes tempónál is könnyen történhet hatautós baleset az autópályán

Öt autó, aminek a bemutatója után meg kellett változtatni a nevét

További cikkeink a témában