Az M2 a legkisebb igazi M-es autója a BMW-nek, de ez nem jelenti azt, hogy le kellene sajnálni. Competition kivitelben már gyárilag is elég izmos, de most jött egy tuningcég, és rápakolt még egy nagyot a teljesítményére.

A Competition változat bemutatásával tovább csökkent a különbség a BMW két kupéja, az M2 és az M4 között, pedig a differencia már eddig sem volt túl nagy. A frissítéssel ugyanis az M2 is megkapta az M4 motorját, még ha nem is 431 lóerővel (vagy 450 lóerővel, ha a nagyobb modellből is a Competition kivitelt nézzük), hanem 410-zel.

A két modell közötti árkülönbség azonban jelentős maradt, legalább 5 és félmillió forinttal olcsóbb a nagyobb testvérénél az M2, és ha ennek egy részét egy olyan tuningcég számlájára utalod, mint amilyen a G-Power, akkor valósággal csodát tesznek vele. A motorjához új turbókat készítenek, és egyedi kipufogórendszert szerelnek fel, amitől valósággal szárnyra kap az autó.

A teljesítménye 680 lóerőre, a legnagyobb nyomatéka 860 Nm-re nőtt,

amivel nemcsak az M4-et hagyja ott nevetve, hanem a szuperautók ellen is bátran ki lehet állni vele. A tuningolt M2 ugyanis 3,2 másodperc alatt gyorsul százra, és a gyárilag csak 270 km/órára kérhető végsebességét is 330 km/órára növelik.

A látványos mintájú 20 colos kerekeken és az egyedi hátsó szárnnyal a tuningolt M2 úgy is néz ki, hogy rögtön sejted, mire képes.

A G-Power videóján megnézheted a fékpadi mérést, és a felhergelt BMW hangjába is belehallgathatsz.

Ez is érdekelhet:

Amikor a 600 lóerős BMW M5 egyszerűen nem elég erős

Akkor a megoldást a G-Power szállítja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A cipőkollekció, melyben kompromisszumok nélkül lehetsz szabad, egyedi és vagány

Menhelyről? Tenyésztőtől? Honnan legyen kutyád?

Mit csinálnak ezek a melósok az ősrégi gépeiken? Jaguart!

További cikkeink a témában