A legsportosabb BMW-k közé érkezik az M5 új csúcsmodellje, az egyedi külső jegyekről felismerhető CS, aminél még nem volt nagyobb teljesítményű változat a müncheni gyártó kínálatában.

A BMW M5-nek eddig is volt erősebb változata, a 600 lóerős szériamodellhez képest az M5 Competition 625 lóerőre képes.

Szigorúbb külsőt öltött a megújult BMW M5

Még mindig az álomautónk a 625 lóerős sportlimuzin.

Most azonban egy ennél is izmosabb kiadást mutatott be a BMW, amiben a 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás 635 lóerőt teljesít és 750 Nm a maximum nyomatéka, ezzel minden idők legerősebb széria BMW-je lett.

A bőséges teljesítmény nyolcfokozatú automata váltón keresztül jut el mind a négy kerékhez, de kívánságra csak a hátsó kerekeket is tudja hajtani az autó. Az M5 CS nemcsak erősebb a többi M5-nél, hanem könnyebb is 70 kilogrammal.

A motorházfedél, az első légterelő, a tükörházak, a hátsó szárny és a diffúzor is szénszálas anyagból készültek.

A jobb útfekvés érdekében az M5 CS még feszesebb rugókat, áthangolt lengéscsillapítókat és a 20 colos kerekekre Pirelli P Zero Corsa abroncsokat kapott.

Az erősebb motorjával kereken 3 másodperc alatt gyorsul százra, három tizeddel hamarabb, mint az M5 Competition,

10,4 másodperc után a kétszázat is eléri, a sebességét 305 km/óránál az elektronika korlátozza.

Az M5 CS-t azonnal meg tudod különböztetni a többi M5-től, a hűtőmaszk kerete és a kerekek Gold Bronze árnyalatban pompáznak, a képeken látható Frozen Deep Green metálfényezés is egyedi, a féknyergek alapból vörösek.

A lézeres fényszórók L-alakú nappali menetfénye ezen a modellen sárgán világít, amivel a klasszikus GT versenyautókat idézi.

Az utastérben fekete merinóbőrrel borított karbonvázas üléseket találni, és az M5 CS csak négyszemélyes, a hátsó utasok is két külön kagylóülést kapnak.

A fejtámaszokra a Nürburgring körvonala került, a kormánykerék mögötti váltófülek pedig szénszálas anyagból készültek.

Az M5 CS már rendelhető, a német ára 180 400 eurótól indul, és tavasszal már az utakon is találkozhatunk az eddigi legizmosabb M-es BMW-vel.

Mit gondolsz a 635 lóerős BMW M5 CS-ről?

Az új M5 CS-ről a BMW-nél bőven készültek képek, ezért mutatunk még párat, ha éppen új háttérképet keresel:

Ez is érdekelhet:

Paul Walker tudott élni, ez a BMW M1 is az övé volt

A futott kilométerek számát látva nem lesz olcsó.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában