Nem ez az első gyorsulási verseny a BMW M5 és a Mercedes-AMG E 63 S között, és biztosan nem is az utolsó, de ezt a két vadonatúj típust mintha csak egymás ellen teremtették volna. A legutóbbi alkalom után ezúttal is szoros lett az eredmény, csak éppen a másik fél javára.

600 lóerős teljesítményével a 4,4 literes biturbó V8-as BMW M5 elég izmos ahhoz, hogy szériában adjanak hozzá összkerékhajtást, és ez a helyzet a 612 lóerős, 4 literes biturbó V8-assal szerelt Mercedes-AMG E 63 S esetében is. A két német sportlimuzin képességei olyan közel állnak egymáshoz, hogy már nem először állítják ki őket gyorsulási versenyre, és a Cars.co.za csapata kétszer is elrajtolt, hogy biztosan meggyőződjenek az eredményről.

A két autót mindössze négy századmásodperc választotta el egymástól, úgyhogy könnyen lehet, hogy más pilótákkal, más időjárásnál éppen fordítva alakult volna a végeredmény. Mindenesetre azt is meg kell nézned, ahogyan driftelnek egyet a gombnyomásra hátsókerék-hajtásúvá alakítható limuzinokkal:

Ez is érdekelhet:

Über-Fünfer - BMW M5-történelem a cápától az összkerekesig - Roadster

Hány ajtaja van egy igazán sportos autónak? A válasz ma már nem egyértelmű, a nyolcvanas évek közepéig viszont még az volt: kettő. A BMW-nél azonban úgy gondolták, attól még, hogy valaki üzleti vagy családi okokból négyajtós limuzint vesz, nem feltétlenül akar pamutpulcsiban vagy öltönyben vezetve a külső sávban gurulni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés