Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A Citroennél egyszer csak azt mondták, hogy akkor mostantól rákendroll van, és szinte változtatás nélkül gyártósorra küldték az egyik legdurvább tanulmányautójukat, a Citroen C4 Cactust. Így kell ezt.

Bátor húzás, hiszen a tavalyi Frankfurti Autószalonon bemutatott tanulmányautó távolról sem tűnt szériaérettnek, aztán most kiderült, hogy egy B oszlopot, néhány LED-es fényszórót és némi festéket leszámítva a franciák szinte már a sorozatgyártott modellt promózták szeptemberben. És a kérdésedre a válasz: azok ott levegővel töltött gumis betétek, amelyek a kisebb sérülésektől hivatottak óvni az autót.

A kompakt crossovernek egyébként nem csak a megjelenése extravagáns, de a motorháztető alatt is cifra dolgok vannak, egész pontosan egy sűrített nitrogénnel működő PSA HybridAir hidraulikus motor, amely a gyártó szerint ugyanolyan hatékony, mint egy villanyos hibrid, csak ezerszer menőbb. Mernénk ezek után ellent mondani nekik?

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.