Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Idén ötvenéves a Lotus üvegszálas sportkocsija, ám egy cseppet sem veszített fényéből. Megjelenésekor nagyon modernnek számított, hiszen független felfüggesztést, négy tárcsaféket és dupla vezérműtengelyes motort kapott. Utóbbi a Ford 1,5-öse volt egy továbbfejlesztett Lotus hengerfejjel. Az Elan a gyár legendás futóműhangolásnak és a pillekönnyű 13-as kerekeknek köszönhetően remekül feküdte az utat. Majdnem harminc évvel később ezt a koncepciót másolta a Mazda az első MX-5-tel, ám a japánok sportautója végül lassabb lett az eredetinél. Cserébe olcsóbb, hiszen ma jó állapotú Elant nehéz találni tízmillió forint alatt.

Elvis garázsa, vagy kreatív ötletek az autósok megadóztatására? Irány a Player Autó & Motor rovata!

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.