Az orosz szerint itt az ideje felpörgetni a dolgokat, és megfűszerezni kicsit a show-t.

Akárhogy is, számos riválisa támogatja az ötletet, amiben egyre több és több a biztonsági előírás, és ajánlják a pilótafülke biztonsági kiegészítőit valamint a piros zászló az esős versenyekre is normális dologgá vált.

A Forma-1 legendája, Niki Lauda nem érti ezt a nagy felhajtást a biztonság körül.

“Vezetniük kellene, és megküzdeniük egymással a pályán – mondta. – Ahogy azt mi is tettük 40 évvel ezelőtt. Akkoriban a sport ezerszer veszélyesebb volt, mint most, de betartottuk az íratlan szabályokat.”

Vannak jelei, hogy a dolgok változnak, hiszen a héten Genfben, a Forma-1 újonnan kinevezett elnöke, Chase Carey, részt vett első Stratégiai Csoport meetingjén, ahol egyetértés született arról, hogy egyszerűsítsék a vezetői magatartási szabályokat.

“Meg kellene hogy legyenek írva a szabályok, és akkor meg tudnám érteni őket.” – mondta állítólag Bernie Ecclestone.

A Toro Rosso pilótája Kvyat egyetért azzal, hogy itt az ideje, hogy a Forma-1 hátramenetbe kapcsoljon, és többet gondolkodjon a show-n, különösen az állandó leállások miatt, az eső miatt Brazíliában.

“A Forma-1 sok lépést tett a biztonságért, és hiszem, hogy most már elértük a megfelelő szintet – mondta a riportereknek ezen a héten Moszkvában. – Szóval azt gondolom, itt az ideje megállni. Mindenkinek érdekes ezekkel a feltételekkel nézni a versenyt, úgyhogy szerintem nagyon fontos megtalálni az egyensúlyt a gyorsaság, a szórakoztatás és a biztonság között.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon