A Soul mindig is jópofa autó volt a Kia kínálatában, és ki hitte volna, hogy mostanra már a harmadik generációját leplezik le. Az újdonság megtartotta az imádnivaló karakterét, de modernebb lett, és izmos elektromos változatban hozzánk is jön.

Merész próbálkozás volt a Kia részéről a Soul, de az egyedi stílusú kockaforma autó annyira bejött a koreai gyártónak, főleg az amerikai piacon, hogy most már a harmadik generációját mutatják be. A stílusát megtartotta, de felismerheted az új modellt a szűkebbre húzott, osztott fényszóróiról és a hátfalat szinte teljesen körbefutó lámpájáról.

A méretével illik a kompakt crossoverek közé a Soul,

ami 4,2 méter hosszú, 1,8 méter széles és 1,6 méter magas. A hossza 5,6 centivel nőtt, a tengelytávja pedig 3 centivel 2,6 méteresre bővült, ami azt jelenti, hogy valamivel tágasabb lesz belül is. Az utastér színvonalát is feljebb hozták, középre 10,25 colos érintőképernyő került, és Harman Kardon hifi is lehet a fedélzeten.

A Soul eddig is kapható volt tisztán elektromos hajtással, de az új modell mindenben felülmúlja a régit.

A szintén nemrég bemutatott e-Niro erősebbik motorja került bele, ami 204 lóerőre és 395 Nm nyomatékra képes, az akkumulátor is a nagyobbik, 64 kilowattórás, és villámtöltésre is alkalmas. A Kia nem mondja, mennyit megy el egy feltöltéssel, de az e-Niro esetén 485 kilométer ez az érték.

Los Angelesben mutatták be a Soul harmadik nemzedékét, és ott a terepes külsejű X-Line és a sportos GT-Line is megjelent. Az előbbit egy kétliteres, 147 lóerős benzines szívómotorral szerelik, az utóbbi pedig az 1,6 literes, turbós benzinest kapja 204 lóerővel.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon