Az álcázott előzetes után teljes egészében leleplezte az Opel a Mokka új generációját, ami kisebb és könnyebb lett az elődjénél, és ami fontosabb, teljesen elektromos hajtással is kapható lesz.
Az új Mokka csak a nevét tartotta meg az elődjétől, az Opel kisebbik szabadidő-autója már a PSA-csoportban használt alapokra épül, akárcsak a DS 3 Crossback és a Peugeot 2008, és a nagy újdonsága, hogy a francia testvéreihez hasonlóan tisztán elektromos változatban is készül, ezt mutatták be elsőként.
Az elődjénél sportosabb formájú, jobb kiállású Mokka vezeti be az Opel új stílusát,
amit 2018-ban a GT X Concept tanulmányautón láthattunk először. A dizájn lényeges eleme a hűtőmaszkot helyettesítő fekete pajzs, ami a fényszórókat és az emblémát is magában foglalja. A jövőben várhatóan minden Opel hasonlóan néz majd ki.
ami eddig is felfelé lógott ki a kategóriájából. A 2,56 méteres tengelytávja azonban nem változott, ezért az Opel kisebbik szabadidő-autója jobb helykihasználásúnak ígérkezik. A csomagtartója 350 literes, hasonló méretű az elődjéhez.
A külső dizájn a műszerfalon is visszaköszön,
ahol egy közös fekete panelre került az akár 12 colos digitális műszeregység és a felszereltségtől függően 7 vagy 10 colos középső érintőképernyő, ami okostelefon-tükrözésre is képes. A mobilt vezeték nélkül is lehet tölteni, és a kínálatban Alcantara és bőrborítású ülések is vannak, a vezetőnél masszázsfunkcióval.
Az Opel egyelőre csak az elektromos változatot mutatta meg. A Mokka-e motorja 136 lóerőre és 260 Nm nyomatékra képes,
Az utcai oszlopról 11 kilowattal tölthető, de 100 kilowattos villámtöltésre is lehetőség van, amivel 30 perc alatt 80 százalékos szint érhető el.
A LED-es fényszóró széria, de akár mátrixfényszórója is lehet, és elérhető az adaptív tempomat és a sávtartó, amivel dugóban önállóan képes haladni. Az új Mokka a nyár végétől már rendelhető, de az első példányok csak 2021-ben érkeznek.
Ez is érdekelhet: