Az X3 legerősebb változata már gyárilag is nagyobb teljesítményű annál, mint amit közúton ki lehet autózni belőle, az AC Schnitzer mégis úgy vette kezelésbe, hogy a motorját is tovább izmosította.

Az X3-ból is készített M változatot a BMW, amiben a háromliteres, soros hathengeres benzinmotor legalább 480 lóerőre képes.

Izmosabb lett a BMW X3 és X4 M változata, mint gondoltuk

Rögtön bemutatták a Competition kivitelt is.

Persze érdemes akkor már a Competition változatot rendelni, ahol 510 lóerő a teljesítmény és 600 Nm a nyomaték, és az AC Schnitzer ennyinél sem állt meg, az általuk tuningolt modell ennél is jóval izmosabb.

A háromliteres motorból 600 lóerőt és 700 Nm nyomatékot hoztak ki,

amivel nem sok ellenfele lesz az X3 M-nek. Azt nem tudni, hogy mennyivel lett gyorsabb, de a gyári változat adatai alapján kevesebb, mint 4 másodperc is elég lesz, hogy nulláról százra sprinteljen, a végsebessége pedig szinte biztos, hogy 300 km/óra felett lesz.

Az AC Schnitzer nemcsak a motort tuningolta, az X3 M-nek a külsejét sem hagyta változatlanul.

A légterelőknek ezúttal funkciója is van, a kerekek pedig alapból 20 colosak, de felárért akár 22 colosak is lehetnek, elöl 265/35, hátul 275/35 méretű abroncsokkal. Az X3 M megjelenését legalább kétcentis ültetés teszi teljessé.

Ez is érdekelhet:

Lehet közlekedni a hegyekben, hóban BMW-vel? Nem lehet, hanem kötelező!

Persze sok mindentől függ. Például, hogy mit nevezünk hegynek, és mit hónak.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Félelem és reszketés kíséri a Szabó család útját ebben az 1983-as közlekedési oktatófilmben

További cikkeink a témában