Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Egy napon belül már a második kabrióját leplezte le a Ferrari. A nyitott tetős változat eddig főleg a kisebb modellekből készült, de most a 812 Superfast alapjára is itt a roadster, amiben jobban lehet hallani a V12-es motor hangját.

Az F8 Spider után a Ferrari bemutatta a második nyitott tetős újdonságát, ezúttal a kínálat másik végéről. A maranellói gyártó eddig csak a kisebb nyitott tetős modelleket kínálta nagyobb számban, mint a California, a Portofino, a 458 és a 488 Spider. A V12-essel szerelt 550 Barchetta, 575 Superamerica és 599 SA Aperta limitált példányszámban készült, és nagyon kevesek kiváltsága maradt.

A sort a 812 GTS folytatja, ami ezúttal nem különkiadás, hanem a 812 Superfast nyitott tetős változata.

A tömege ugyan 75 kilogrammal több lett, de még így is csak 1,6 tonna, amivel kevesebb, mint 3 másodperc alatt gyorsulhat százra, 8,2 másodperc alatt éri el a kétszázat, és 340 km/óra feletti a legnagyobb sebessége.

A 812 GTS közben tökéletes kabrió is, amiben 14 másodperc alatt nyitható le a tető,

45 km/órás sebességig akár menet közben is, a csomagoknak pedig 210 liternyi hely marad. A Ferrarinál büszkék rá, hogy a 812 GTS aerodinamikája legalább olyan jó, mint a zárt tetős változaté, a biztonságra az ülések mögötti idomok vigyáznak, a hátsó szélvédő pedig nyitott tetőnél szélfogóként funkcionál. A legnagyobb előnye mégis az, hogy ebben még jobban lehet hallani a V12-est.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.