Kegyetlenül kihasználják a halóban rejlő végtelenül vicces lehetőséget az F1-es csapatok

A McLaren után a Force India is bevállalta.

Konkrétan tangapapucsra hasonlít a 2018-tól kötelezővé tett halo az F1-es autókon, elsőnek a McLaren csapott le a legkézenfekvőbb margetingfogásra, ugyanis versenyautóinak glóriájára a flip-flop papucsokat gyártó Gandys hirdetése került.

A wokingiak után pedig a Force India sem hagyhatta ki ezt az óriási lehetőséget, és a bugyirózsaszínű istálló is szerződést kötött egy flip-flop gyártó márkával, aa Havaianasszal ráadásul nemcsak a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjra, hanem a teljes szezonra:

Sahara Force India on Twitter

Our crew, the VJM11 and a giant inflatable @havaianasBR flip flop. #SentencesWeNeverThoughtWeWouldSay

Marcio Utsch, a Havaianas márka anyacégének, az Alpargatasnak az ügyvezetője annyit mondott erről az egészről, hogy

Várjuk a többi csapat bejelentését is.

Vasárnap meg már itt is van az Ausztrál Nagydíj:

(Fotó: Getty Images)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon