A McLaren után a Force India is bevállalta.

Konkrétan tangapapucsra hasonlít a 2018-tól kötelezővé tett halo az F1-es autókon, elsőnek a McLaren csapott le a legkézenfekvőbb margetingfogásra, ugyanis versenyautóinak glóriájára a flip-flop papucsokat gyártó Gandys hirdetése került.

A wokingiak után pedig a Force India sem hagyhatta ki ezt az óriási lehetőséget, és a bugyirózsaszínű istálló is szerződést kötött egy flip-flop gyártó márkával, aa Havaianasszal ráadásul nemcsak a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjra, hanem a teljes szezonra:

Sahara Force India on Twitter

Our crew, the VJM11 and a giant inflatable @havaianasBR flip flop. #SentencesWeNeverThoughtWeWouldSay

Marcio Utsch, a Havaianas márka anyacégének, az Alpargatasnak az ügyvezetője annyit mondott erről az egészről, hogy

„Szerettük volna az F1-be hozni a klassz bizsergést és mókázást, és a Force India lecsapott erre a lehetőségre.”

Várjuk a többi csapat bejelentését is.

Vasárnap meg már itt is van az Ausztrál Nagydíj:

Vérfürdőt várnak a szezonnyitó futamtól

Az biztos, hogy a tavalyinál csak izgalmasabb lehet az idei Ausztrál Nagydíj.

(Fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Feltűnő jelenség az expresszionista Rolls-Royce Ghost

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés