Ismét eladósorba kerül az előző generációs Ford GT legelső működő prototípusa. A modell rajongóinak sokat érhet, még akkor is, ha néhány kisebb és egy egészen nagy kompromisszum is jár vele.

A múlt nyáron már megpróbáltak gazdát találni neki egy aukción, de nem adták meg érte a kért árat, ezért most ismét eladó az előző generációs Ford GT legelső működő prototípusa.

A Ford egy évtizeddel ezelőtt ezzel a modellel elevenítette fel a legendás GT40-et, és elég nagy sikert aratott. A típus rajongói pedig most megszerezhetik ezt a mérföldkőnek számító prototípust, amit Caroll Shelby és Bill Ford is ellátott az aláírásával.

De jár vele néhány kisebb és egy egészen nagy kompromisszum is. Mivel egy prototípusról van szó, ezért néhány helyen még nem végleges vagy hiányos az autó. Elég csak ránézni az ülésekre, de a küszöbökön és a műszerfalon is van egy pár oda nem illő ideiglenes gomb, és filctollal írt megjegyzések a tesztpilótáknak. Igaz, ettől akár még értékesebb is lehet a prototípus.

Mivel a Ford történelmének egy darabjáról van szó, a gyártó azt is kiköti a leendő vevő számára, mit tehet, és mit nem tehet az autóval, illetve kinek adhatja tovább.

A legnagyobb gond mégis az, hogy nem lehet kihasználni az 5,4 literes V8-as motor teljesítményét, hiszen a Fordnál beépítettek egy chipet, ami 5 mérföld per órára, azaz 8 km/órára korlátozza a sebességét, így legfeljebb a garázsból lehet kigurítani.

Lehet, hogy mégis érdemesebb erre a piros példányra licitálni a Barrett-Jackson aukcióján?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Amúgy nem mutatnánk videót erről a két félmeztelen férfiról, de beültek egy gépi mosóba

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés