Giorgetto Giugiaro azon kívül, hogy legendás autókat tervezett, évtizedek óta képes előállni újabb ötletekkel. Most éppen egy olyan elektromos hajtású sportautót álmodott meg, ami terepen is megállja a helyét.

A kilencvenes évek egyik legőrültebb autója volt a Mega Track, egy francia gyártmányú terepjáró sportautó. A hatalmas méretű, 5,08 méter hosszú, 2,22 méter széles és csak 1,4 méter magas kupé akkoriban gigantikusnak számító 20 colos kerekeken gördült, a hasmagasságát pedig 20-ról 33 centire lehetett emelni. A Mercedesnél elérhető legbrutálisabb 6 literes V12-es motorral szerelték, és csak alig egy tucatnyi készült belőle.

Most ezt az ötletet porolta le és újította fel Giorgetto Giugiaro a fiával, Fabrizióval közösen alapított GFG Style tervezőirodája. A genfi autószalonra készített Kangaroo ugyan csak négy méter hosszú, de ugyanúgy izgalmas sportautó-karosszériát kapott, ami óriási, 22 colos kerekeken gördül.

A futóművét szabadon lehet állítani, a Road mód 19 centiméteres hasmagasságáról lehet 14-re ültetni Racing módban, és 29-re emelni Off-road módban.

A Kangaroo teljesen elektromos hajtású, az első és a hátsó kerekeket is egy-egy 245 lóerős villanymotor forgatja.

A 490 lóerős és 680 Nm nyomatékra képes sportkocsi ezzel elég gyors tud lenni, 3,8 másodperc alatt rajtol százra, és 250 km/óra a végsebessége. Az akkumulátora 90 kilowattórás, amivel a készítői szerint 450 kilométert is meg tud tenni az autó.

Egyelőre prototípus, de örülnénk neki, ha Giugiaro mester kapna rá megrendelést.

Ez is érdekelhet:

A Ferrari legizmosabb V8-as sportautója lett az új F8 Tributo

Az újdonság ott kezdi, ahol a 488 Pista befejezte.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés