A Forma–1 új logója túlságosan hasonlít egy amerikai cég egyik termékének logójára,

Az F1 új logója nem aratott nagy sikert a versenyzők és a szurkolók körében, amiért a sportág minden területén újítani akaró Liberty Media kapott is hideget-meleget.

Korábban már félkomolyan felmerült, hogy az új emblémát koppintották, most viszont akár jogi következményekkel is számolhat a sportág új tulaja, ugyanis a a logó kísértetiesen hasonlít a 3M egyik termékének (Futuro) emlémájára:

Jake Williams-Smith on Twitter

The new #F1 logo and the 3M Futuro logo:

Miután a leginkább irodaszereket gyártó amerikai cég megvizsgálta az ügyet, eljárást is indított a Forma–1 ellen emiatt, vagyis könnyen lehet, nem kevés összeget kell majd kicsengetnie a Liberty Mediának, főleg akkor, ha nem sikerül peren kívüli megegyeznie a két félnek, hanem bírói határozat születik erről – utóbbi esetben túl sok esélye nincs az F1-nek*.

*Az 3M 2017 februárjában regisztráltatta a Futuro logóját az Egyesült Államok Szabadalmi Hivatalánál, a Forma–1 pedig csak 2017 novemberében és Európában. Az elsőbbség az 3M-et illeti, már csak azért is, mert az F1 logó regisztrálásáról valójában még nem döntött az EU-s hatóság, vagyis hivatalos bejegyzés eddig nem történt.

Eközben meg...

(Fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tömény elegancia ez az 1991-es Honda Legend Coupe

További cikkeink a témában