Az új generáció megjelenésével másik útra lépett a Supra, és ha neked még az előző széria a kedvenced, akkor meg kell nézned ezt a példányt. A tulajdonosa gyorsulási versenyekre építette, de ez alig látszik rajta.

Tho Nguyen a Supra nagy rajongója azóta, amióta a bátyja beszerzett magának egy 1994-es gyártású példányt, még éppen azelőtt, hogy a Halálos iramban első része sztárrá tette volna a típust. A srác alig várta, hogy megkapja a jogosítványt, és saját autója legyen, de azt nem gondolta volna, hogy egyszer a Supra is az övé lesz. A testvérének más irányt vett az élete, ezért a sportautó már évek óta egy garázsban pihent, amikor Tho használatba vette.

Sok társához hasonlóan ez a Supra sem maradt gyári állapotban.

Az ikerturbót egy darab, nagyobb feltöltőre cserélte, módosította az üzemanyag-ellátó rendszert, és kicserélte a motorvezérlést. Az eredmény 970 lóerő lett, amivel elégedett is volt mindaddig, amíg egy gyorsulási versenyen ki nem kapott egy ezer lóerős Nissan GT-R-től.

A Supra ismét a műhelybe került, és a folytatáshoz teljesen átépítették a soros hathengeres motort. Új dugattyúkat, hajtókarokat és hengerfejet kapott, kicserélték a szívórendszert, és még nagyobb turbófeltöltőt építettek be, a kipufogórendszert titán-karbon darabra cserélték.

A hátsó kerekekre olyan abroncsok kerültek, amit eleve a gyorsulási versenyekre találtak ki, de közúton is lehet velük járni, ha nem esik az eső.

és hogy a megállással se legyen gond, a fékeket is nagyobbra cserélték.

A képeken látható Suprában az a legjobb, hogy a brutális teljesítménye ellenére nem vitték túlzásba a karosszéria átépítését, a szélesítést és első légterelőt leszámítva szinte széria maradt.

Már meg is van az újabb célja: fél mérföldön elérni a 315 km/órát.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon