Gyűjtők kincse lesz ez a bukócsöves BMW M4

Már alapváltozatában is elég vonzó egy BMW M4, hát még akkor, ha a németek a DTM-ben aratott legújabb bajnoki címük megünneplésére limitált szériát készítenek belőle.

DTM Champion Edition néven jön ki a BMW M4 Coupé legújabb különkiadása, Marco Wittmann ugyanis 2014 után idén ismét megnyerte a német túraautó-bajnokságot. Ennek tiszteletére pedig olyan M4-est hoztak össze Münchenben, amivel még egy GTS mellé is bátran oda lehet állni.

Csak fehérben készül a DTM kiadás, amit a BMW Motorsport színei tesznek feltűnőbbé. Na meg azok a szénszálas elemek, amelyekből az első lökhárítóra, a tükörházakra és a küszöbökre is jutott. Nem mintha nem eleve karbonból lenne a motorházfedél, a tető, a diffúzor és a méretes hátsó szárny is.

A DTM kiadás pedig megkapja mindazt, amitől egy GTS izgalmasabb, mint a sima M4. Például a háromliteres, hathengeres motorja a vízbefecskendezéssel 431 helyett 500 lóerős, 550 helyett 600 Nm nyomatékkal, így 3,8 másodperc alatt gyorsul százra és 305 km/óra a végsebessége.

Ha mégis mindennapi használatba vennéd, nem fogsz panaszkodni, mert a versenyautóktól eltérően LED-es fényszóró, automata klíma és navigációs rendszer is van benne. A hátsó lámpák is OLED technológiájúak, akárcsak a GTS esetén, és ahhoz hasonlóan ez sem az a BMW M4 lesz, amivel a gyerekeket suliba hordhatod. A kagylóülésekre négypontos övek kerültek, a hátsó ülések helyén pedig bukócső van, így inkább pályanapokra, de még inkább gyűjteményekbe való kocsi ez.

A DTM Championship Edition ugyanis kereken kétszáz darabos szériában készül, így később várhatóan értékesebb lesz, mint az alapváltozat, a 150 ezer eurós németországi ára tehát jó befektetésnek ígérkezik.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon