A Battle of the Kings a világ egyik legrangosabb versenye, ahol a Harley–Davidson Dark Custom motorművészet kiválóságai, az egyedi építésű custom motorok szállnak harcba a Custom King címért. 2016-ban a közép-kelet európai régióban tizenhárom H-D márkakereskedés versenyez, köztük a Harley–Davidson Budapest minden ízében sportos, vagány, sötét vasa.

Az alapot a gyári Sportster Iron 883, a nyers, koromfekete, lecsupaszított custom erő képviselője adta, az inspirációt pedig egy igazi klasszikus, a Willie G. Davidson által, a 70-es években épített Sportster XLCR. Abban az időben az nemcsak csúcsmodell volt, hanem egyben a dinamikus, sportos motor megtestesítője is. Tagadhatatlan még a Mad Max film hatása is, a végeredmény pedig a régi modell XXI. századi változata, a legmodernebb technikájú, fokozott teljesítményű custom motor.

Összességében a motor formája kecses, de dögös, arányos, áramvonalas, néhol aszimmetrikus, ami miatt egyszerre harmonikus és egyedi. Az átépítés során 85%-ban Harley-alkatrészeket használtak, a stílus ezért is hamisítatlanul harleys, de a gyári és a módosított custom alkatrészek harmóniája teljes egészet alkot. A lakkfekete fényezés, az egyedi, hangsúlyos fej- és faridom, és custom kipufogó együttese adja meg a motor vagány jellegét. A sportos dizájnt fokozva és a tradíciót kiemelve láncra cserélték a szíjhajtást, és elöl-hátul LED-fényszórókat építettek be.

A gép pont annyira ültették csak le, hogy az éles kanyarokban, szerpentinen is a maximumot hozza, aki pedig hallotta a hangját, üvöltő sakálhoz hasonlította…

A sötét harcos élőben is látható a március 18-20-a között a Budapest Motor Show-n a Harley-Davidson standnál. Nézd meg élőben, szavazz rá, és segítsd győzelemhez a magyar motort – mellékesen pedig legyél te a szerencsés, aki szavazatával megnyeri a páros Open Road Fest bérletet!

Műszaki specifikáció

Modell: XL883N Iron
Évjárat: 2016
Váz: gyári H-D módosítva
Blokk: gyári
Kormánykifli: custom
Első villa: H-D XR
Lengővilla: gyári H-D XR módosítva
Első kerék: custom
Hátsó kerék: custom
Első lámpa: gyári H-D LED
Hátsó lámpa: Zodiac LED
Fényezés: Sapka Művek
Kézi (egyedi) munka: fejidom, tank, faridom, kipufogó
Különlegességek: szekunder hajtás lánc

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés