A vadonatúj Supra megjelenése felkeltette az érdeklődést sportautó előző generációi iránt. Mind közül a negyedik széria volt eddig is a legkeresettebb, és ha kételkednél benne, hogy az egekbe emelkedik az ára, akkor nézd meg ezt a példányt.

Most jelent meg a Toyota Supra legújabb kiadása, és annyira bejött, hogy az idei évben gyártandó teljes mennyiség már el is fogyott, pedig még csak március van.

Ha tetszik az új modell, akkor azért, ha pedig mindig is a régit szeretted, akkor azért érdekes, hogy a korábbi Supra iránt is egyre nagyobb az érdeklődés. Most egy gyönyörű állapotban lévő példányt mutatunk neked.

1993-ban jelent meg a Supra negyedik generációja, és talán ez a legnépszerűbb az összes közül.

A rajongást a formájával is kiérdemli, de főleg a motorjával, a háromliteres, dupla turbós 2JZ-GTE hathengeressel, ami a japán modellekben 280 lóerős volt, de az európai és amerikai piacon 330 lóerőre és 441 Nm nyomatékra volt képes.

és a végsebessége elérte volna a 285 km/órát, bár hivatalosan 250-re korlátozták. A képeken egy 1994-ben készült kézi váltós példányt láthatsz, kivehető targatetővel, ragyogó fekete fényezéssel és a hozzá illő világos színű bőrkárpittal.

Az utána következő két évtizedben pedig még ennél is kevesebbet, hiszen most is csak 11 200 mérföldet, azaz 18 ezer kilométert mutat az órája. Az elmúlt években többször is gazdát cserélt, méghozzá egyre hajmeresztőbb árakon.

2015-ben a St. Louis-i autómúzeum kínálatában 99 900 dollárért tűnt fel, és már az is elég elképesztő összeg volt, idén pedig az RM Sotheby’s Amelia Island-i aukcióján lehetett rá licitálni. A szervezők 100-120 ezer dollár közötti összeget vártak érte, ezért őket is meglephette, hogy

Igaz, a legelső új Supra sem volt éppen olcsó:

 

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon