Az i30 N kiérdemelte a neki járó elismerést a sportkompaktok között, ugyan nem a legizmosabb vagy a legdögösebb, de mindenképpen élmény vezetni. Most a Hyundai tett róla, hogy egy kicsit feltűnőbb legyen a megjelenése.

Az újonnan alapított N részleg első munkája volt az i30 sportváltozata, amit egy kétliteres, turbós benzinmotor 250 és 275 lóerős változatával szereltek. A teljesítményével nem számít a kategória legizmosabb sportkompaktjának, de az N-nél sokat dolgoztak azon, hogy nagy élmény legyen vezetni a kézi váltóval, állítható futóművel és haragos hangú kipufogóval szerelt autót.

Ha eddig szerénynek tartottad a külsejét, nézd meg ezt a prototípust!

A párizsi autószalonra i30 N Option néven vitt el egy példányt a Hyundai, amit mindennel felöltöztettek annak érdekében, hogy még kívánatosabb legyen. 20 colos kerekekkel, piros keretes hűtőmaszkkal, nagyobb hátsó szárnnyal látták el, és biztosan észrevetted, hogy légbelépő nyílásokat vágtak a motorházfedélre, ami szénszálas anyagból készült. Az utastérben karbon betéteket, Alcantara kárpitot, egyedi váltógombot és kagylóüléseket találsz.

A 25-féle elemmel gyárilag tuningolt i30 N egyelőre egyedi példány, de jól mutatja a Hyundai szándékát, hogy milyen kiegészítőket vesz fel hamarosan a sportkompakt kínálatába. Ha elérhetővé válik, akkor ezzel az i30 N megjelenése még közelebb kerülhet ahhoz a versenyautóhoz, amivel Michelisz Norbi száguld a túraautó-világkupában.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon