Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Nem, az 525 ennek az MX-5-nek az oldalán nem csak rajtszám, hanem a lóerők számát jelenti. Hogyan lehetséges ez? Nézd meg a motorterét!

Coloradóban van egy kis tuningcég, aminek Flyin’ Miata a neve, és értelemszerűen a kis Mazda roadsterek felpiszkálásával foglalkozik. Hogy csak egyet mondjunk, sikerült beszerelniük egy V8-ast az eredeti motor helyére. Most pedig kijöttek ezzel:

Tehát a legújabb generációs MX-5-ből is elkészültek a V8-as változattal. A 6,2 literes motor ugyanaz, mint ami az új Camarókban és Corvette-ekben is forog, alapesetben 430 lóerős, amihez természetesen új váltót, új fékeket, új kipufogót, és akár karbonból készült kardántengelyt is kap a Mazda.

Egy kis felárért pedig 525 lóerőt is kihoznak a V8-asból, ami a képek szerint gyönyörűen passzol az apró Mazda motorterébe, még csak orrnehéz se lesz tőle a kocsi. A legszebb azonban az egészben az, hogy kívülről az autó teljesen gyárinak néz ki, így a négy másodperces nulláról-százra gyorsulással sokaknak okozhatunk meglepetést.

A Flyin’ Miatánál pedig már készülnek az olasz zakós testvérmodell, a Fiat 124 Spider átalakítására is, annak, aki inkább a retró formákat kedveli. Az átépítés nem éppen olcsó: az ára 50 ezer dollárról indul, és ennyiért az alapul szolgáló MX-5-ről még nekünk kell gondoskodnunk.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.