Nagyon nem lesz egyszerű átállni 2018-ról 2019-re a Forma–1-es csapatoknak.

2021-től egy teljesen új aerodinamikai csomag érkezik az F1-be, ennek célja, hogy a DRS nélkül is legyenek előzések, azaz igazi előzések, ne csak manőverek.

Az átállás már 2019-ben megkeződik, többek között ekkor lépnek érvénybe az egyszerűsített első szárnyak és a módosított hátsó légterelők, valamint az új üzemanyagszabály is nagyban befolyásolja a kasztni kialakítást, mindez pedig óriási hatással van az idei és a jövő évi fejlesztésekre is:

A 2019-es autók ugyanis hasonlóak lettek volna az ideiekhez, de a jelenlegi fejlesztési munkák ezen a területen így semmit nem fognak érni.

Az ideális az lenne, ha a csapatok párhuzamosan tudnának fejleszteni erre az idényre és a következőre is, de ez óriási anyagi kiadással járna, ami még a nagyobb csapatoknak is gondot okozhatnak, hát még az olyan kisebb istállóknak, mint például Force India.

(Fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Mennél egy kört egy Mustanggal? Így soha ne!

Guruló korlenyomat ez az öreg Peugeot lakóautó

További cikkeink a témában