Középmotoros sportautót mutatott be a Hyundai

A Hyundai sportmárkája az N, ami az első típusát az i30-ból építette, de ennél jóval izgalmasabb modellen is dolgoznak. Az egyik előzetese lehet ez a középmotoros prototípus.

A Veloster neve ismerős lehet, ez a Hyundai fiatalos stílusú sportkupéja, az egyik oldalán egy, a másikon két ajtóval.

Az előző szériáját nálunk is lehetett kapni, mérsékelt sikerrel, az új generációt ezért csak a tengerentúlon forgalmazzák. Ez a típus az alapja a most bemutatott RM19-nek, ami egy középmotoros sportkocsi előzetese lehet.

A prototípusból a hátsó üléseket kiszerelték, oda került ugyanis a motor, az i30 N-ből ismerős kétliteres, turbós négyhengeres, aminek a teljesítményét 275-ről 396 lóerőre növelték, és ami egy hatfokozatú szekvenciális versenyváltón keresztül a hátsó kerekeket hajtja.

Az eredmény kereken 4 másodperces gyorsulás százra.

Az RM19 nem az első középmotoros prototípus a Hyundaitól, a koreai márka az előző szériából 2015-ben és ’16-ban is épített hasonlót. Azóta kijöttek az N sportmárkával, és az újabb koncepció jó jele annak, hogy egy izgalmas csúcsmodellen dolgoznak.

Ez is érdekelhet:

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon