A szponzoron múlik minden, még Robert Kubica Forma–1-es maradása is.

A legendás Williams soha nem látott mélyponton van, az autó katasztrófális, az istálló idén pedig még nemhogy pontot nem szerzett (egyedüliként a mezőnyből), de még a pilótái sem végeztek a 15. helynél előrébb, igaz, legalább az összes futamon célba értek.

A csapat rutinos pilótája, a 8 év kihagyás után visszatérő Robert Kubica sem ilyen autóról és szezonról álmodott: eddig két 16., két 17. és három 18. helyezés jött össze neki, miközben hétből hétszer alul maradt az időmérőkön és a futamokon is csapattársával, a fiatal George Russell-lel szemben. A lengyel elégedetlen, és könnyen lehet, hogy személyes főszponzora, az Orlen olajcég révén jövőre már egy másik csapatnál folytatja, ha egyáltalán folytatja, mert Daniel Obajtek cégvezető azt sem zárta ki, hogy Kubica 2020-tól már nem lesz az F1-mezőny tagja:

„Jelenleg több lehetőségünk is van. Gyakran beszélünk arról, hogyan folytassuk tovább. Nagyon sok fog múlni azon, hogy milyen irányban indul el Robert.”

Kubica távozása érzékenyen érintené a Williamst, nemcsak a tapasztalat lépne le, de az az évi mintegy 10 millió euró is, amit a csapathoz visz. Az viszont jó kérdés, hogy jelenlegi formáját tekintve melyik istálló igazolnál le a 34 éves versenyzőt.

Eközben...

Válságtervvel állt elő a Ferrari

Kénytelen volt, de ez már nem a világbajnoki cím megszerzéséről szól.

(Forrás: Sports Mole, fotó: ROKiT Williams Racing)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Kitalálod, melyik a leghosszabb nemzeti autópálya a világon?

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés