Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

„Nincs javítva, gányolva, ahogyan a gyárból kijött!

Egy új kocka Lada még 1990-ben is presztízsautó volt, főleg a 2107-es, vagyis az 1500-as négyajtós. Aztán a használtimport és az új, nyugati vagy japán márkák megjelenése villámgyorsan nullázta a szocialista autók tekintélyét, jó néhány éve viszont újból szeretett és féltett kincsek lettek a szép állapotú példányok, persze szigorúan hobbiautóként, kímélő üzemmódban használva.

Csak hát nagyon kevés az igazán eredeti, jó és gyári állapotban megőrzött példány, azért a kevésért pedig nem százezres, hanem milliós összegeket kell fizetni. Ezért a 2107-esért is több mint kétmilliót kérnek, de érthető, miért:

a leírás és a képek alapján is újszerű.

És valószínűleg az is marad, mert új tulajdonosa biztosan nem fogja naponta koptatni, és ez így is van jól.

Ez is érdekelhet:

(Forrás: Használtautó.hu)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.