Kétségkívül büntet ennek a BMW X6-nak a látványa, pedig ha már extravagáns szabadidő-terepkupét választasz, miért ne legyen feltűnően rikító a színe is? A Lumma Design tuningolt X6-osa nemcsak ezért érdekes, hanem azért is, mert jóval erősebb a szériaváltozatnál.

RAL 1026 a színkódja ennek az élénksárga fényezésnek, ami nem áll messze attól a sárgától (RAL 1016), amire az új Volkswagen Crafter mentőautókat fényezik. A Lumma Design által felpumpált BMW X6-nál is éppen az a célja a színnek, hogy azonnal észrevedd.

Pedig a fényezésen túl sok minden másban is különbözik a CLR X6 R névre keresztelt alkotás a széria BMW X6 M-től. Például szénszálas anyagból készült a motorházfedél, nagyobbak az első légbeömlők, és hátul középre rendezték a négy kipufogóvéget.

Ha az X6 eddig nem lett volna elég széles, akkor további négy centit toldottak mind a két sárvédőbe, alájuk pedig 22 colos kerekek kerültek. Az első gumik 295/30, a hátsók pedig 335/25 méretűek, úgyhogy most már tudjuk, hogy ekkora abroncsok is felférnek az X6 alá.

A motor sem maradt változatlan, pedig a 4,4 literes, biturbó V8-as már szériában is 575 lóerőt és 750 Nm-t ad le. De a Lumma beavatkozása után a teljesítmény 750 lóerőre, a nyomaték 980 Nm-re nőtt, így az X6 simán megfutja a 300 km/órát. És ezt biztosan észre fogják venni a belső sávban.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés