Külsőre eléggé, biztonsági szintjét tekintve viszont egyáltalán nem hasonlít a Minire a Lifan. Falhoz csapva úgy törik, mint a tányér.

A Lifan 320-ast a kínai autóutánzatokról szóló cikkünkben is szerepelt: esetében nem egy az egyben koppintották az eredeti formát, hanem kicsit butítottak rajta, és vágtak rá még két ajtót. Azt tudtuk, hogy nem lett szép (de legalább olcsó), azzal viszont most szembesültünk, hogy egy irodai szék biztonsági szintjét hozza, márpedig irodai székkel igen veszélyes részt venni a közúti forgalomban.

A Latin NCAP töréstesztjén a felénk jobban ismert Euro NCAP-hez hasonlóan, 64 km/h sebességgel, félátfedéssel ütköztették a Lifant. Az eredmény botrányos: a vezető és az utas védelmére is nulla csillagot kapott az ötből. Légzsák egy darab sincs a kocsiban, de úgy tűnik, az sem segítene sokat, mert szilárd utascella sincs egyáltalán.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tömény elegancia ez az 1991-es Honda Legend Coupe

További cikkeink a témában