Közúton nem használható szuperautót mutatott be a McLaren, és bár a Senna GTR versenyautónak néz ki, igazából egy futamon sem lehet elindulni vele. A vezetés élvezetére termett, pokoli gyors játékszerről van szó.

Már a McLaren Senna alapváltozata is elég furcsán néz ki, hiszen mindent a súlycsökkentésnek és az aerodinamikának rendeltek alá rajta, de a GTR kivitel minden téren még tovább megy. Mintha egy versenyautó lenne, de a McLaren mérnökeit ezúttal nem kötötték a szabályok, úgy alakíthatták ki a csak zárt pályán használható élménygépet, hogy az minél gyorsabb legyen.

A tömegét 10 kilogrammal csökkentették, ami azért nagy szó, mert már a Senna is egy végletekig könnyített szuperautó. A pályára való GTR pedig olyan felszereléseket is kapott, mint a bukócső, a tűzoltó készülék vagy a telemetria.

A Senna GTR pedig még erősebb is a szériamodellnél, a 4 literes biturbó V8-as motorjának teljesítményét 800-ról 825 lóerőre növelték. Nem árulták el, hogy mennyire megy, de lehet némi fogalmad róla, ha kiszámolod, hogy 694 lóerő jut egy tonnára.

Az első példányokra egy kicsit várni kell, ugyanis előbb legyártják az összes utcai modellt, utána kerítenek sort a pályaváltozatra. Az ára 1,28 millió euró, ami 400 millió forintnak felel meg, de már minden példányára megvan a vevő.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon