A Jeepnél kihagyott lehetőségnek tűnt, hogy a remek új Wrangler és a Chrysler izmos V8-as motorja eddig nem találkozott.

Az új generációs Wrangler legnagyobb motorja egészen mostanáig a 3,6 literes V6-os benzines volt.

Persze a tuningcégek gond nélkül beletették a kompresszoros V8-ast, de mostanáig kellett várni, hogy a Jeep is elkészüljön a gyári változattal.

A teljesítménye 477 lóerő, jóval több a hathengeres modell 284-énél, a maximum nyomatéka 637 Nm.

A Wrangler többi változatához képest öt centivel megemelték, a futóművét és a kipörgésgátlót pedig úgy hangolták, hogy minél többet le tudjon adni a bőséges erejéből.

A csúcsmodell egyedi hűtőmaszkot kapott, a motorházfedélen lévő légbeömlőt pedig úgy alakították ki, hogy a vízen átkelés se jelentsen gondot.

Ez is érdekelhet:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.