A prototípusokat a tesztelés végén az autógyártók általában megsemmisítik, de ez a Porsche valamiért elkerülte a bezúzást. 1994-ben az egyik első 911 Turbo volt, amit eredetileg a motorja nélkül adtak el a vevőjének.

1994-ben váltotta fel a Porschénél a 993-as széria a 964-et, és a képeken a 911 Turbo egyik első példányát láthatod. A gyár egyik prototípusáról van szó, amit kiemeltek a gyártósorról, mielőtt a motorja bekerült volna, majd a weissachi fejlesztőközpontba küldték, ahol menetkészre szerelték, és különböző aerodinamikai elemeket teszteltek rajta.

Még csak nem is maradt a Porschénél, hamarosan eladták egy kereskedésben. Az első és eddigi egyetlen tulajdonosa a motorja és a váltója nélkül kapta meg az autót, hiszen akkor az még szigorúan őrzött titoknak számított.

Miután a Porsche hivatalosan is bemutatta a 911 Turbót ebből a szériából, a vevő megkapta a motort és a váltót is. Megérte várni rá, hiszen a 3,6 literes hathengeres bokszermotor

A fekete fényezéshez remekül illik a vörös bőrkárpit, és a felszereltsége is gazdag. Az első ülései elektromosan állíthatók, a hátsók helyére tároló került, a műszerfalon ott a Blaupunkt rádiósmagnó, és a légkondicionáló sem hiányzik.

Az RM Sotheby’s esseni aukcióján lehet rá pályázni, 300-400 ezer euróra számítanak érte, ami 100-130 millió forintnak felel meg.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon