Egyelőre csak a hétvégi Francia Nagydíj idejére.

Valójában csak a szokásos procedúra jön a Ferrarinál, ugyanis ha olyan országban jár az F1 mezőnye, ahol dohánytermékek reklámjára vonatkozó törvények tiltják az autón feltűnő Mission Winnow* megjelenést, az olasz istálló megváltoztatja a festését.

* A Mission Winnow az olasz istálló főszponzorának, a dohányipari óriás Philip Morrisnak a füstmentes technológiák népszerűsítését szolgáló projektje, ám a megjelenés mögött sokan trükközést sejtenek, mondván a Ferrari rejtett formába próbálja meg reklámozni a közismert dohányterméket.

Így kerülhet le a Francia Nagydíj versenyhétvégéjén Charles Leclerc és Carlos Sainz Jr. versenygépéről a rikító zöld logó – amelynek helyét ideiglenesen az F1 hivatalos partnere, az Amazon Web Services veszi át.

Eközben...

(Forrás: scuderiafans.com, fotó: Scuderia Ferrari)

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.