Az új Jimny a bájos formájával azokat is meghódítja, akiknek nincs is szükségük igazi terepjáróra. De akinek valódi off-road gép kell, azoknak még terepképesebbé tehető a Suzuki aprósága. Mutatjuk, hogyan.

Nem nagyon tudnánk mondani olyan típust ebben az árkategóriában, ami annyira beindította volna a műhelyek fantáziáját, mint az új Jimny.

A Suzuki kisterepjárójából sorra születnek az átépített modellek, hol Mercedes G-osztályt, hol retró pick-upot, hol pedig Dakar-ralit járt versenyautót faragnak belőle. Most is egy terepjárós átépítést mutatunk nektek.

A Suzuki kisterepjárójára pedig tényleg igazak lehetnek ezek a jellemzők, főleg ebben az átépített formában. Az eleve jó kiállású autó futóművét még 10 centivel megemelték, és a kerekekre 235/70 méretű terepabroncsokat tettek, amivel a hasmagassága 31 centiméteresre nőtt.

A terepesített Jimny előtt még kevesebb az akadály, és ezt azonnal megmondod róla, ha alánézel,

ugyanis kicserélték a rugókat, a lengéscsillapítókat, a futómű további alkatrészeit, továbbá megerősítették a kardántengelyeket és védőburkolatot kapott a differenciálmű is. Mindez azt jelenti, hogy bátran viheted terepezni. Jó ötlet a motorházfedélre tett gumis leszorító is.

A felszereltsége gyárilag is elég jó, a vezetéssegítő biztonsági rendszereken felül automata klíma és navigáció is jár hozzá, a Gan széria ezen felül bőrrel és Alcantarával bevont üléseket kapott. A különkiadás csak a Suzuki olaszországi kereskedéseiben kapható,

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon