Új technikát választott a legújabb típusának reklámfilmjéhez a Lexus, a forgatókönyvet ugyanis egy számítógép mesterséges intelligenciájával íratták meg. A gép pedig megírta, ahogyan életre kel egy másik gép, az autó.

Megérzések vezérlik a címe annak a reklámfilmnek, aminek a forgatókönyvét mesterséges intelligencia írta. A rendezést Kevin Macdonaldra bízták, aki többek között Az utolsó skót király című játékfilmet, a Whitney Houston életéről szóló filmet, valamint az Egy nap szeptemberben című, Oscar-díjas dokumentumfilmet is jegyzi. A rendezőnek rögtön megtetszett az ötlet, hogy egészen más megközelítést kell alkalmaznia, mint a hagyományos filmeknél.

Az eredmény egy olyan egyperces film lett, amiben egy Takumi mester aprólékos munkája végén útjára bocsátja a Lexus ES-t, azonban rögtön elragadják és pusztulással fenyegetik, de az autó autonóm vészfékrendszere működésbe lép, és megmenti a helyzetet.

A történet megírására alaposan felkészítették a mesterséges intelligenciát,

ugyanis az elmúlt 15 év autó- és luxustermék-reklámját mutatták meg neki, olyan alkotásokat, amelyek korábban kreatív díjat nyertek Cannes-ban. Azt is megtanították neki, hogyan lehet a cselekvések, tárgyak, helyszínek és érzelmek kombinációjával a kívánt üzenetet közvetíteni úgy, hogy az eredmény ne hasonlítson a korábbi reklámokra.

Nézd meg az eredményt:

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon