A LaFerrari alapjára épülő, csak versenypályán használható FXX K az egyik legextrémebb autó, ami Maranellóban valaha készült, és aki lemaradt volna róla, de van egy Ferrarija, annak mutatjuk a megoldást.

2,2 millió euróba került, de nem vihetik haza a tulajdonosok a Ferrari legextrémebb autóját, az elképesztő légterelő-készletéről messziről felismerhető FXX K-t, hiszen a hibrid LaFerrari alapjára épült 1050 lóerős prototípus nem használható közutakon, csak a maranellóiak versenyprogramjában lehet próbálgatni.

De a formája elég vonzó ahhoz, hogy azok is vágyjanak rá, akik lemaradtak az FXX K programjáról. A Los Angeles-i Misha Designs tervezte meg azt a karosszériacsomagot a 488 GTB számára, ami egészen elképesztő külsőt ad a sportkocsinak. A hátsó sárvédőket hét és fél centivel szélesítették ki, minden légterelő elem és az óriási diffúzor is szénszálas anyagból készült, nem beszélve a gigantikus hátsó szárnyról, a leginkább ez teszi az FXX K-hoz hasonlóvá az autót.

Jól látod, ezek még csak számítógéppel készült látványtervek, de már most látszik, mekkora sikere van az autóknak. A Misha Designs tervei nem ügyetlen fércmunkák, hanem legalább olyan jól sikerültek, mintha maga a Ferrari készítette volna el a 670 lóerős biturbó V8-assal szerelt 488 GTB saját FXX K-ját. A hírek szerint 20 darabot építenek belőle áprilistól kezdődően, úgyhogy már lehet készíteni a bankszámlákat.

A cég legutóbbi munkája is elég látványos lett:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A cipőkollekció, melyben kompromisszumok nélkül lehetsz szabad, egyedi és vagány

Menhelyről? Tenyésztőtől? Honnan legyen kutyád?

Mit csinálnak ezek a melósok az ősrégi gépeiken? Jaguart!

További cikkeink a témában